Bloggar
Publicerat den

Asså funderar starkt på att sluta läsa andras bloggar... Har märkt att de tar så sjukt mycket tid av min vardag att läsa vad andra gör, egentligen totalt ointressant också. Just nu läser jag minst 20 bloggar och jag har varje dag, hela tiden någon som uppdaterat som jag måste läsa, oavsett om de är ett sjukt tråkigt inlägg så måste jag lägga tid på de, typ som en tvångstanke. Nu funderar jag på att "trappa ner" på bloggläsandet och kanske bara läsa 2 bloggar eller något sånt, vore ändå skönt + att man får mycket tid till annat som man inte hinner med när jag måste göra detta ist.

Vet att detta låter helt sjukt för vissa av er men jag tror även att de är en del som känner igen sig, eller jag hoppas de iaf, haha. Men för mig är det verkligen en tvångstanke att hela tiden veta om vad handla sysslar med, och de roliga är att jag känner typ 3 st och resten är kändisar eller kompisars kompisar.

Ska fundera lite till på vilka jag ska fortsätta läsa och vilka jag ska lägga ner.







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?