My room
Publicerat den

Fick en fråga för länge sen om jag kunde visa hur mitt rum ser ut och visst kan jag göra det. Dock är bilderna tagna för ett tag sen så det ser lite annorlunda ut nu bla. så har jag en spegel över den vita byrån med parfymer. Tog bara bilder på de jag tycker är viktigast i mitt rum, har även en byrå till, ett skrivbord, en hylla och tre speglar. Städarna hade precis varit här när jag tog bilderna så riktigt så städat är det inte nu heller, hehe. Annars är de mesta sig likt, hope you enjoy it!
 
Här ägnar jag mesta tiden när jag är i mitt rum, skönaste soffan!
Dörren in till min garderob + alla de kinesiska stjärntecknen.
Min byrå full med onödiga prylar, den utsmyckas med underbara parfymer o smycken!
Väääääärldens skönaste säng utan krydd!!!
 



Random

hejsan!
Älskar din blogg men jag har ngr frågor:
1. Din säng är så HIMLA snygg, men vart har du köpt den?
2. Kan inte du lägga upp bilder på dina snyggaste kläder
Aja det va la det, kram!!!!!



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?