Svar
Publicerat den

Fick två söta kommentarer som jag hade tänkt att svara på, ni vet ju hur glad jag blir när ni kommenterar, blir typ glad i hjärtat, aa you name it!

1. Kan ju börja med att säga TACK sötis! Tyvärr har jag ingen aning om vart min säng kommer ifrån men det är en helt vanlig 1.20 m säng, och sen någon slags "säng-himmel bakom typ, hehe lite svårt att förklara men hoppas du förstår.

2. Sen fick jag en fråga om jag kunde lägga upp bilder på mina snyggaste kläder och visst ska jag fixa det! Så fort jag får tid ska jag fota och lägga ut!

3. Sist men inte minst fick jag en fråga om jag kunde ha en frågestund snart eller nu och det kan jag absolut ha! Men då kanske jag ska vänta ett litet tag så, i fall jag tappar lite läsare nu när jag varit borta. Men tack för tipset!!!







NAMN
 

MAIL


URL





Spara?