Truths
Publicerat den

- Jag har världens sämsta minne när det gäller att komma ihåg viktiga saker, men när de gäller onödiga saker så kommer jag ihåg det, asså typ jätte oviktiga saker som hänt för länge sen.
 
- Jag har jätte mycket tvångstankar, typ som att säga hej till alla eller att jag inte kan gå och lägga mig om inte mitt rum är städat, sinnes sjukt jobbigt!!
 
- Det tar mig minst 30 minuter varje dag att bestämma kläder, därför har jag börjat med att lägga fram kläder kvällen innan men då blir jag alltid så osäker så jag byter ut allting och sätter på mig andra kläder.
 
- Något av de viktigaste tycker jag är att lukta gott, det är typ som ett första intryck av en person. Tycker det är så obehagligt att känna att någon annan luktar äckligt, usch!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?