Friend tag
Publicerat den

Jappjapp, som rubriken säger tänkte jag köra en liten "friend tag" video eftersom de blivit så populärt nu de sista och för att jag inte har så mycket annan blogginspiration just nu. De två som ska ställa upp och vara mina friends i videon är mina bästa vänner Linn och Flora. Jag tror detta kommer bli perfekt för då får ni chansen att lära känna mig bättre. Ni får fråga precis vad ni vill så ska de försöka besvara frågorna, så ska vi se hur mycket de fått ut av mig de senaste 10 åren vi känt varandra, de ska bli kul, hehe. Så det är bara att fråga på i kommentarsfältet under detta inlägg. Jag tänkte att vi kunde försöka besvara frågorna på lördag kväll när vi ska träffas. Let's go!



Anonym

Har Bella några djur?

Har Bella några syskon?

Hur ser den perfekta killen ut i Bellas ögon?



URL:


Anonym

Varför är Bella inte med Therese längre?



URL:


Anonym

Är Bella en av dom "smarta" i klassen?



URL:


Anonyyyyyym

Känner du Elsa Wedebrand (elsasfoto.webblogg.se)
Vilken skola går du på?
Vilka är dina absolut bästa kompisar?
Har dj något plagg från hunkydory (lägg upp bild)
Vad gör bella helst en fredagkväll? Fest eller vänner/familj
Grym blogg puss:)



URL:


Anonym

Bråkar du och therese?
Är bella töntig? ;)
Är zebror coola?
Bellas favorit affär?



URL:


Anonym

brukar du festa mycket och i så fall dricker du?
Är du oskuld?
Vilken är bellas favorit stad?
Bellas hatämne i skolan? :)



URL:


Klara

Hur mycket vet ni om varandra?



URL:


anno

Har ni alltid varit asbra kompisar eller hur lärde ni känna varandra?

Vad är erat sjukaste minne med varandra?



URL:


Anonym

vem av er känner bella bäst?

Dricker bella?

festar hon?

vet ni vem hon senast löste?



URL:


Saga

vilken är Bellas favorit årstid?
festar Bella?
Vilka är Bellas absoluta bästavänner?
Vad har Bella för betyg i matte & svenska?
När fyller Bella år?
Bellas favorit bloggar?
Vilka bloggar tittar alltid Bella på?



URL:


Sara

Hur är Bella som person? (Vet ju igentligen men äändå)
Bellas favorit djur?
Bellas absolut bästa vän?

Vad tycker Bella om gullholmen hahaha;)
Puuuss



URL:


Anonym

Bellas senaste förhållande ?

Är Bella popular i skolan ?

Vilka skulle inte Bella vilja hänga med från eran skola i 9:an typ?!



URL:


Anonym

Brukar Bella bli bake?



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?