Juicy Couture
Publicerat den

Världens bästa Juicy Couture, helt döö kär!! Vill bara rekomendera två parfymer som man aldrig tröttnar på. Den ena heter Viva la Juicy La Fleur och den andra heter Couture Couture By Juicy Couture. Jag fick de stora kittet med La Fleur i julklapp och i den låg även den lilla Viva la Juicy, alltså inte samma. Den första heter bara Viva La Juicy och den andra heter La Fleur för att det är rosdoft på den.Den andra, den med så fin kork köpte jag i USA förra sommaren så jag vet inte om den finns att köpa längre men jag tror att man kan hitta den någonstans. Jag tog däremot inte med den lilla parfymen på bild eftersom jag tycker att den luktar väldigt likt den nyare VLJ. Men för er som inte har de tycker jag verkligen att ni ska införskaffa er någon av dessa eller båda två för de luktar verkligen helt olika dofter.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?