Q/A
Publicerat den

Vilka är dom andra två? Hur känner du dom? Hur gamla?
Svar: De är Stina och Hulda och jaa... Jag har känt de i hela deras liv och båda två går i 7an så dom är 99or. De är dom två som vet mest om mig, typ mer än vad jag vet om mig själv, världens bästa vänner!
 
Vart är den köpt? finaste jag sätt på länge!!!
Svar: Den är köpt på Miss Selfride i London så den går tyvärr inte att köpa i Sverige. Tack så jätte mycket, vad söt du är!!
 
Gud va snygg Bella!
Taaack gullis, jag håller med dig!
 
Vilka fina bilder du tar! Vad har du i din frukost, de ser jätte nyttigt ut!
Svar: Tack sötnos! Haha, jag har i lite allt möjligt men oftast så brukar jag ha i hallon, pumpakärnor, russin coh saltade solroskärnor och såklart vanilj yougurt. De mesta är nyttigt så jag, men det är framför allt gott!!!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?