sjuk
Publicerat den

Jag gjorde världens godaste frukost, rekomenderas starkt!!
 
Vakande imorse med jobbigaste förkylningen så jag stannade hemma från skolan idag. Har bara tagit de lugnt och vilat hela förmiddagen, kollat några avsnitt av GG och lyssnat på musik. Har precis ätit lite yougurt med allt möjligt gott och nyttigt i för att få mig något, alltid när jag är sjuk eller mår dåligt så intalar jag mig själv att jag inte ska äta fast nu var jag så hungrig att jag var tvungen, tog en bild på min lilla måltid som jag delar med mig av här ovanför inlägget. Har även haft lite tid att fota nu när de är så fantastiskt väder ute så jag kommer slänga upp lite roliga inlägg om bland annat mina Primeboots som jag haft ett år nu, herre gud va tiden rinner iväg. Jag ska vila en stund till och sen plugga lite så att jag inte hamnar efter, får hoppas på att jag går till skolan imorgon för de är verkligen långtråkigt att vara hemma.  






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?